FredopwegnaarBarcelona - Reisverslag uit Dinant, België van Fred van Oosterhout - WaarBenJij.nu FredopwegnaarBarcelona - Reisverslag uit Dinant, België van Fred van Oosterhout - WaarBenJij.nu

FredopwegnaarBarcelona

Door: Paul Benjaminse

Blijf op de hoogte en volg Fred

26 Juli 2016 | België, Dinant

Dinsdag 26 Juli.

Diest-Dinant 90 km half bewolkt 23 graden.

Op tijd wakker dus uit de tent en klaarmaken voor dag 2 van mijn tocht.
De zon was er al vroeg bij deze dag en geeft me gelijk een opgewekt gevoel.
Mijn route heb ik al snel weer gevonden. Na de zware regenval van afgelopen wekend staat het fietspad voor een deel onder water , ik zal er toch door moeten. Ik besluit dit fietsend te doen wat me op een paar natte voeten komt te staan. In Name ben ik mijn route even kwijt maar vind hem snel weer. Bij de Aldi wat eten gekocht voor deze dag en sta voor de kassa
met Boas, 26 jaar uit Utrecht die ik op de camping in Diest heb ontmoet. We besluiten samen verder te fietsen. Hij rijd naar Parijs met hulp van de Benjaminse route. Bij Dinant gaan we ieder onze eigen weg.
Ik vind een camping 16 € p/n in Dinant Parc Vacances Villatoile.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Dinant

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2018

FredopwegnaarBarcelona

26 Februari 2018

FredopwegnaarBarcelona

26 Juli 2016

FredopwegnaarBarcelona

25 Juli 2016

FredopwegnaarBarcelona
Fred

Ik ben 62 jaar oud , getrouwd heb drie kinderen en twee kleinkinderen. Mijn hobby is fietsen op de Racefiets , MTB en de Trekkingfiets waar ik graag fietsvakanties mee doe. Ik ben in 2014 naar Rome gefietst via Venetië en Toscane met hulp van de route van Hans Reitsma. Dat verslag kun je lezen op de site van Hans Reitsma route naar Rome onder reisverhalen Fred 2014. In 2015 heb ik de ronde van Nederland gefietst. In 2016 ben ik naar Barcelona gefietst met hulp van Paul Benjaminse. Het is inmiddels 2018 en ga een ronde door 9 landen fietsen. September is vrij laat om dit nog te doen ivb met kou en vroeg donker in de avond. Uiteindelijk besluit ik om via Sengen in Luxenburg langs de Moesel naar Koblenz te fietsen. Daarna fiets ik langs de Rijn en de Roer naar Roermond om zo naar Made te fietsen. Totaal heb ik 1000 km afgelegd.

Actief sinds 08 Feb. 2018
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 3482

Voorgaande reizen:

08 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: